Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

motor/turbina
Mozete li mi preporuciti neke motore sa ajmo to nazvat propelerima za odvlacenje dima iz prostorije ? MOzda ima nesto gotovo za kupiti, a da nije preskupo. Htio bih u dnevnom boravku odvlaciti dim,...
17
17

Req:Polovni variac , 10A i vise
ima li tko ?
3
3

Kako provjeriti kapacitet aakumulatora
Sve jasno iz naslova..Recimo neki sklop za napraviti koji privjerava ovo iz naslova..
3
3

Potraga za MOSFET Driverom
Pozdrav, ovako, kolega mi ima Zeck pojacalo za kojeg mu treba 2 mosfet drivera koji imaju oznaku 11303-0001. Koliko je meni poznato, na njemu nist drugo ne pise (citaj: ja osobno pojacalo nisam...
3
3

Punjenje Accua
Zanima s cime prirucnim se moze punit olovni akumulator 12V 7.2Ah. Imam jedan adapter 12V 500mA (ali ce to trajat beskonacno) i auto punjac od 5A (moze li kako na kabelu od punjaca do accua smanjit na...
5
5

k: lab ispravljaè 0-12v cca 0-2a
Samo da mogu kontrolirati mali elektro motorèiæ, ne igraju mi verzije koje imaju 3-6-9-12v jer mi treba i meðu volta¾a ponude na mail
6
6

Kako saznati iznos EM polja IT olovke?
U ?koli koristimo IT-Board (ITB-5175) interaktivnu ploèu (veæina ?kola u HR ima tu ploèu). Zanima me kako da saznam koliko iznosi EM (elektromagnetsko) polje za svaki pritisak koje olovka oda?ilje...
3
3

Analogni osciloskop
Da li je moguæe kod nas kupiti ne¹to bolje od Hameg HM400 u Chipoteki za 6500 kn ?
5
5

Kompozitni video na RGB+C-sync
Na koji nacin najjednostavnije povezati kompozitni video izlaz na RGB+Csync ulaz na LCD panelu? Radi se o prijemniku bezicnih mini video kamerica koji ima kompozitni izlaz i malom LCD TV prijemniku...
4
4

Kompzitni video na RGB+C-sync
Na koji nacin najjednostavnije povezati kompozitni video izlaz na RGB+Csync ulaz na LCD panelu? Radi se o prijemniku bezicnih mini video kamerica koji ima kompozitni izlaz i malom LCD TV prijemniku...
2
2

elektricni upaljac
Ima li netko ideju kako sloziti elektricni upaljac s otvorenim plamenom za visekratnu upotrebu? Cilj bi bio remote paljenje peci na kruta goriva. :) Od svih ideja koje mi trenutno padaju na pamet,...
6
6

UV lampe
Dal netko zna gdje bi se mogle kod nas kupiti/naru?iti UV lampe posebne namjene: CTN (ili CFN, nisam siguran) 9W 230V model kao na slici: Lampe su koriste u kozmetici. Probao sam na web od ?aruljice,...
2
2

grundig T-51 gasi se
TV je Grundig T-51 730/5 mega asis CUC 7301 kada se na nju spoji uredjaj preko scarta nakon nekog vremena se ugasi sama od sebe. U pitanju je hotelska tv koja se gasila isto tako i preko antenskog...

Motorola proc 4J74Y ?
Ako netko zna gdje kupiti ovo , ne kinesku kopjiu , zanima me original. Hvala
4
4

prekidaè za grijaè zadnje ¹ajbe u autu
ne radi mi taj prekidaè pa bi ga zamjenio sam tj. odlemio stari i zalemio novi al ne znam kakav je, kaj da tra¾im u chipoteci. ima slika na ak se neko ku¾i nek pogleda. dotièni prekidaè se raspao...
7
7