Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Svijet elektronike
Pozdrav svima. Jel jos ziv taj casopis? Procitao sam na grupi da je umro jos 2007. Ako je to istina mogli bi iskenirat svatko po broj dva....da imamo sve na CDu, jel netko za? Makni _BRISI_ iz mail...
38
38

fm jammer
nema ga nigdi na ebayu za kupit, dosla nova kolegica i navila mi kraj glave nerodni radio, kako da ga sredim, da joj recem ili, malo glupo da joj recem da ugasi radio iako sam u pravu, svi stavili...
38
38

Program za crtanje shema
Koji program bi bio dobar za crtanje sheme spajanja zica s raznim uredajima? Znaci na jedan uredaj(konektor) ide oko 20zica do drugih uredaja(nema tranzistora i toga). A trebalo bi to nekak zgledati,...
6
6

razdjelnik s prekidacem za F-konektor
Da li se moze negdje nabaviti razdjelnik (1 ulaz, dva izlaza), ali s prekidacem, koji salje signal samo na jedan izlaz. Zbog "musica" u Digijevom Humaxu, ne ide loop-through ili s obicnim razdjelnikom...
6
6

dioda i osiguraè iz mikrovalke
Elektrolux mikrovalka, krepala visokonaponska dioda, naravno i vn osiguraè. Kako nisam iz ZG, kod nas je ne mogu kupiti. Jel zna tko gdje toga ima ? Takodjer me zanima da li se umjesto tog vn...
6
6

Grijanje Greatza?
Ne kuzim se u elektroniku , pa da pitam.... Imam trafo 220V-12V , snage 100VA , Stavio sam greatz od 5A , i kad stavim elektrolit 1000mF/50V , onda se poèinje jako grijati greatz. Znaci 2-3 sekunde i...
7
7

Bilje¾enje tempearture
®elio bih na 3-4 mjesta bilje¾iti temperaturu. Toènost ne treba biti velika, +- 1 stupanj je OK. Temperature: bilo bi dobro od -30 do +40 (ili bar od -10 do koliko god veæ jest). Vrijeme...
3
3

elektrodinamièko brojilo - ¹tednja
Kako treba podesiti magnet da bi brojilo usporilo, tj da ne bi ubrzalo? Da li je to uopæe uèinkovito? Mo¾da je bolje skinuti jednu fazu s brojila, to se ne primijeti pregledom, a na raèunu bi bilo...
48
48

Koji termostat za grijanje
Trebam nekakav jeftiniji termostat za grijanje koji radi preko releja. Nisu potrebna nikakva programiranja, veæ samo upali/ugasi. Trenutno imam obièni, i kad ide iskopèati onda to iskopèavanje...
5
5

Maiser teleswitch
Dali netko ima upute kako koristiti Maiser teleswitch ( kupljeno u Metro ).

M: UT61D digital multimeter novi
UT61D digital multimeter novi sa pisanim jamstvom i pakiranjem za 2x2GB DDR2 brend modula sa pisanim jamstvom! Zg

gdje ima za kupiti ovakav prekidaè
zapravo radi se o tipkalu kakvo se koristi u autima i ukljuèi se kada je otpu¹teno naprimjer kad se otvore vrata ili hauba slike na elektronika binaries
1
1

Trazim
Zavojnicu 0,4 H. Gdje mogu naci tako nesto?
3
3

TZC 500 32
Prodajem navedeni antenski kabel, preko 300m, ali mo¾e i na manje, ponude na mail
1
1

Razvojni sustavi 8051 Ethernet i AVR USB
Po¹to nabavljam jaèe igraèke, ove mi sada vi¹e ne trebaju: ATSTK525 - AVR USB razvojna ploèa, uz nju dva AT90USB1287 mikrokontrolera - 100 eur njoj sam radi tra¾enja jednog buga dodao dva...
5
5