Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

vovlo radio
ok, sad sam vec ocajan :) naime, popravio sam covjeku radio (vjerojatno) ali da bih bio 1000% siguran prije nego mu ga isporucim bilo bi zgodno radio i probati na stolu kako pjeva......ali jednostavno...
15
15

Zujanje transformatora
Pozdrav grupi,nadam se da nisam off,problem je slijede?i. Dakle,upravo sam u sobi montirao plafonjeru sa 25 G4 12v/10W halogenki i kod uklju?ivanja toroid u plafonjeri zuji za izludit. Da... umjesto...
4
4

kakvo linisko pojacalo za ZAS?
zgrada ima 3 vertikale po 4 uticnice. verikale bi se spajale preko ovog linijsko pojacalo a na njeglov ulaz bi isla antena koja bi hvatala dig. signal na 47 ch sa obliznjeg odasiljaca

Drivanje mosfeta s HIP4081A
Drivan cetiri mosfeta u H mostu s HIP4081A, sad me zanima, posto kazu da su diode u samim mosfetima (IRFZ44N) spore, dali ubaciti kao zastitu shotky diodu (i kakvu) ili voltage supressor? Jer sam u...
6
6

Stare baterije - ispitivanje
Imam dosta starih i relativno novih punjivih baterija, koje sam koristio u raznoraznim uredjajima. pomijesale su mi se.... Zanima me kako provijeriti/ispitati (mjerenjem) kvalitetu tih baterija......
16
16

ledica umjesto pozicije na autu
Dakle, nebih vise palio duga svjetla na autu vec samo poziciju i to tako da recimo sa ledicama dobijem efekt upaljenoga dugoga svjetla, ali samo odbljesak da murija ne zaustavlja...Moze li se to i sa...
6
6

aparat za varenje
vecer, zanima me ovaj aparat. ( Pa ako me mozete malo bolje savijetovati,dali to sta valja? te kakvo je to varenje bez co2 plina.? dosta cesto varim sa klasicnim co2 aparatom,pa mi sada nije jasno na...
6
6

Elektrokemijsko pozlacivanje
Htio bi pozlatiti dva kontakta pa me zanima moze li se to npraviti elektremijski? Koji elektrolit uzeti?
2
2

Eneloop baterije i stari punjac
Pozdrav grupi! Razmisljam o kupovini punjivih baterija Sanyo Eneloop. Imam neki stari Sanyo punjac (model NC-MQR01WEX), puni Ni-Mh i Ni-Cd baterije. Sa punjacem sam zadovoljan, puni mi baterije koje...
1
1

Bezicni termostat
Imam Plamenovu pec za centralno grijanje, Hidroterm, pa me zanima da li mogu kupiti, na pec spojiti bezicni termostat? Koji i gdje kupiti? 220V ili 24V Kako mogu znati da ce bezicni termostat raditi s...
1
1

LED-ice?
radio bih si rasvjetu za akvarij i ispod kuhinjskih elemenata od LED-ica pa imam par nedoumica i molim za kratka objasnjenja i pomoc ako netko ima iskustva s ovim. koja je konkretno prakticna razlika...
9
9

Alternator ta vjetrenjacu
Prodajem alternator gotov za vjetrogenerator s neomagnetima odustao sam od projekta,magneti 2X150kn + tokarenje 100kn za 400 kn
5
5

induktiviteti za smps
Gdje u zagrebu naci induktivitete 100-200 uH, za struje do par ampera, ili jezgre za namotati? za frekvencije 30-50 kHz toni
3
3

Senzor malge/vode
Trebao bi neki senzor koji bi reagirao ako postoji gusta magla ili voda oko njega. Znaci samo dali je ima ili ne. Ima tko ideju? S hladenjem zice nebi isao jer ce protok plinova preko nje(zraka) biti...
4
4

RF Modulator.
Ako nekog zanima kako rjesiti gledanje DVB-T na starim CRT TV bez SCART-a. Potreban je RF Modulator iz starih VCR-a ili SAT prijemnika. Ja sam ga izvadio iz starog analognog sat prijemnika Hirschmana...
3
3