Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

David Blane pod naponom
Ne kuzim kaj se oko toga stvara tolika fama... tip je kompletno obucen u metalno odijelo koje ga stiti poput faradejevog kaveza i potpuno je zasticen unutra... eventualno lagano zagrijavanje moze biti...
7
7

sklopka mre¾a/solar
Pozdrav svima, molim Vas za savijet dali netko ima iskustva sa kori¹enjem solara i mre ¾e. Naime imam solarni siste snage cca 2000kW koji bi volio koristiti u kuæi za neka tro¹ila, zanima me dali...
14
14

shema histereze
netko mi je prije cca godinu dana postao link ili kaj veæ sa shemom punjaèa sa histerezom, ....odnosno sam sklop histereze...naime, imam par traktorskih akumulatora koje bih ostavio na punjaèu sada...
2
2

Tesko da ce netko ovo imati...
...ali cisto da pitam. Naime trebam shemu za aparat za varenje STEL TIG uP-161H. Neki djelovi odo¹e u neprepoznatljivost, a sve skupa jako zaj***** za pratiti. Bez sheme izgubljen slucaj. Pa ako neko...

piezo zvuènik od 25 - 45 khz
Gdje mogu nabaviti takav ili slièni zvuènik ?
12
12

Reparatura baterije
Pozdrav, jel znate tko radi reparaciju baterije za aku busilice. Konkretno me zanima za Bosch 9,6V bateriju. Koliko bi uopce kostao takav zahvat? Unaprijed hvala
5
5

Nastavak audiofilije
Slijedeca najveca zabluda elektronièara: distorzija je kljuèni parametar kvalitete pojaèala. Ne ! Distorzija ispod 1% nema znacaja cak ni kod audiofila. Iako ce se oni usprotivit tomu. Ako netko...
25
25

MIXER Panasonc WJ-MX-12
Prodajem Panasonic produkcijski mixer u odlicnom stanju. Cijena 300 Eur Slike na hr. elektronika. bins....

Trebam savjet oko releja ili neèega slicnoga
Pitam ovo jer vjerujem da postoji, no ja nemam ba¹ toliko iskustva da sam se upoznao sa time. Poznato mi je da postoje releji, no oni su mi za ovaj sluèaj malo nepraktièni. Uglavnom, treba mi...
14
14

LED ruène svjetiljke
Bilo je rasprava oko toga... davno. Uzeo bih nekakvu LED (npr. Cree) svjetiljku sa regulacijom ¹irine snopa, manjih gabarita (npr. one sa 3xAAA baterijama). Vi¹e mi se sviðaju alkalne nego punjive...
66
66

audiofili
Za sve audiofile i ljubitelje skupih kablova neka si pogledaju galileo prikazan danas 29.9.2012. Ja sam skoro pukel od smijeha, kad su nekim èudom dokazali da izmeðu kabla za 2 eura i 1400 eura nema...
90
90

daljinski od autiæa 40 MHz
Pozdrav svima, ima li tko daljinski od autiæa(ili nekih drugih igraèaka) koji radi na 40 MHz ?

Urezivanje ravnih/pravokutnih otvora u plastici
Postoji alat za urezivanje otvora u plastici, ali se nikako ne mogu sjetiti kako se to zove na engl? Zna li tko? Hvala unaprijed!
1
1

Elektroliza vode
Jucer je frend nabavio nekakav prociscivac vode, tj. filter i dobio je uz to nekakav uredaj koji radi elektrolizu (za demonstraciju cistoce vode)... I sad voda iz vodovoda u jednoj casi, voda koja je...
23
23

Elektrokemijski potencijal - uzemljivaè
Gdje mogu pronaæi tablicu koja definira koji se materijali meðusobno mogu spajati, a da ne doðe do galvanskih struja i o¹teæenja kontakata na spojevima uzemljivaèa. Konkretno me zanimaju...
5
5