Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Molim pau¹alnu dijagnozu za DVD ureða j
Imam prijenosni DVD Focus A701. Nekoliko godina je radio ok ali sad ba¹ i neæe kako treba. Evo ¹to se dogaða: ureðaj radi, gledam film oko pola sata i onda se zamrzne. Ni¹ta vi¹e ne poma¾e;...
9
9

Problem s pojacalom i previsokim naponom
Staro pojacalo Klein & Hummel sb280 iz 1975., pocelo je zujati na izlazu. Ponekad kod ukljucenja trafo pocne jako zujati i dolazi do njegovog zagrijavanja. Na izlazima pojacala je i dalje 0V. E sad...
8
8

tny268pn ima li netko ili zna gdje kupiti
pozdrav, trebam hitno (u roku dan-dva). cijenjene ponude na mail. pozdrav.
1
1

punjive baterije
kupio sam (najjeftiniju) bljeskalicu za DSLR fotic i na njoj pise rated 6V, idu 4 AA baterije nutra, medjutim znam da su NiMH baterije na 1.2V.. da li ce to raditi? Ako hoce, preporucite neke dobre...
8
8

K:STK795-820 821
K:STK795-820 821 novi, R1 tako nekako. lp, Hrvoje

SMD LED-ovi na 1.8 mA?
Imam par plocica s 4 plava SMD LED-a za Nokiine ekrane koje na 3.3 V sve skupa vuku samo 7.2 mA. Shema spoja je: (pozadinsko svjetlo se kod ove izvedbe pali spajanjem ulaza 7 na masu) Zanimalo me je...

EKSPANDIRANI PVC?!?
hitno trebam 2-3 kvadrata EXPANDIRANOG PVC-a cca 20-30mm visine... to je onaj spu¾vasti PVC ko stiropor, samo je ba¹ kao od najlona...tj ko najlonska spu¾vica.... slièno kao spu¾vica za pod...
10
10

Jedno bozicno
Bozicne lampice rade na 230V, imaju nekakav kontroler na sebi u koji dolazi taj napon. Ima 5 izlaza koji su spojeni na 100-tinjak lampica, i svaka 4 zaruljica je na istom kabelu. E sad, meni je kabel...
7
7

cijene reballinga?
iz iskustva, koje su prosjeène cijene reballinga chipova na koje ste nailazili u kojekakvim ponudama... bilo da se radi o nekim renomiranim servisima, bilo da je rijeè o nekom struènjaku u...
2
2

termometar-pitanje
pozdrav grupi,zanima me postoji li naèin povezati obièan digitalni termometar s cca metar ¾ice(vjerojatno osjetnik temperature) s kotlom na kruta goriva,zatim razvuæi ¾icu nekih 10-tak metara iz...
10
10

100v razglas prodajem
jedia jpa1240a 5ulaza od toga 3 mic canon sa fantomom, 5 preklapajuæih polja 100v snaga 240w trajno 1000kn 0915449514
4
4

plc
Trenutno su na akciji u Zomelu Omronovi PLC-i uz koje ide i analogni modul sa 2 ulaza/izlaza te NB touchscreen-ovi. Buduæi da moja firma trenutno nema novaca (za edukaciju nikad nema, mada postoji...
2
2

Digitalna LED traka?
Slucajno sam naletio na: pa sam nakon sta sam procitao: s eBay-a htio naruciti jedno 15-20 cm tek toliko da vidim kako radi, ali nisam naso da bi se mogla kupiti u tako malom duzinama i bez...
2
2

Pretvaraè 24/230V 1000W
Ako se netko ne moze odlucit na samogradnju, komponente ce platit vise nego gotov ureðaj, imam taj primjerak, kojeg cu dat u pola cijene. Sluzio ko pricuva ako nestane struje za pumpu centralnog i...
23
23

trafo 12v 5a
moze neka preporuka ili da uzmem bilo koji (za led strip)?
2
2