Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Slu¹alice na Nokiji 6
AKo netko zna... Na novoj Nokiji 6 rade sve vrste slu=C5=A1alica sa 3 i 4 polnim =C5=A1te= kerom, ali = tropolne (a i neke =C4=8Detveroplne) ne do=C5=BEivljava kao antenu ako =C5= =BEeli=C5=A1...

3.5mm splitter
Nabavio nove slusalice, HyperX Cloud 2, nahvaljene jako za cijenu po kojoj se prodaju, navodno ih proizvodi firma koja radi puno skuplje monitor slusalice, znaci best bang for buck. E sad s njima...

audio sklop pitanje
Kako napraviti sklop koji bi reagirao na odredjenoj frekvenciji i tada ukljucio relej? Npr. neka frekvencija bude 20 Khz. Recimo, na nekom generatoru frekvencije raspona 20 Hz do 25 Khz mjenjamo...
25
25

Geovision
GM
2
2

Trafo
Pozdrav, Ovo su slike trafoa izvadjenog iz starog tv-a.. da li je ovo klasican trafo ili sto drugo? Molim Vas pomoc sto je ovdje primar a sto su sekundari, radi se o SIEMENS AZ 1-5600B. Hvala
3
3

Ventilator... brzina
Ovo sam kupio: ima 3 zice... da li se na ovaj moze staviti ona sklopka sa tri brzine kao sto je na obicnom sobnom ventilatoru? Da li ce s manjim naponom sporije vrtiti? Da li se uopce moze ili smije...
3
3

Problem sa TME
Poslao sam im nekoliko mailova, ali ne odgovaraju. Jedini odgovor koji Nakon toga poslao sam im upit mailom u vezi toga, ali nisam dobio
20
20

Narucivanje s Hobbyking-a i carina?
Da li se kod narucivanja s Hobbiking-a (EU skladiste) artikli carine kao da su stigli direktno iz Kine ili za naruceno vrijede pravila kao za artikle narucene iz EU? Nisam jos nikad nista narucivao s...
18
18

Vrijednost kondenzatora
Pozdrav, 2200mikroF/25V a imam samo 3300mikF/25V i 2200mikF/35V. Koji od ova dva su bolja za zamjenu orginalnoga? Zahvaljujem
7
7

zgodan trik: pode¹avanje izlaznog napona na laptop punjaèima
Kako se dugo vremena uvijek igram sa nekakvim adapterima koje popravljam ili senzacionalno, ali meni se pokazalo kao da sam otkrio toplu vodu, Ameriku i Naime, jednostavno se spoji na DC izlaz...
7
7

Duct Seal
Zna li neko bili i pod kojim imenom bi se kod nas mogao nac Duct Seal? Browse our full catalogue of tools, supplies, and electrical products designed for professional electricians, apprentices and...
1
1

Detekcija kvara na telki...
odlaziti... ekrana i dolazi do distorzija boje i slika je jedva gledljiva... Prvo sam primjetio taman ekran za vrijeme tekme Ukrajina-Hrvatska, drugo poluvrijeme :( nema "spaljenih" mjesta... Kupnja...
6
6

Cetkice za Parkside (Lidl) aku busilicu?
Dao mi je frend Parkside Pabs 18-Li B2 (Lidl) aku busilicu koja se moze koristiti ali radi sa smanjenim brojem okretaja a povremeno i stane ili cak niti ne krene. S obzirom da mi se cini da je...
4
4

shema za ograničavalo struje
2
2

P: Panavise drzaci plocica, Proxxon stalak za bu¹il icu
408965