Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

elektronika motora garaznih vrata - Delma
pozdrav , ljudi vrata i motor ugradjeni prije 10 i vise godina , a u zadnjih 3 ...5 god. ponavlja se kvar. Motor odbija raditi normalno ...nego ...onako ... kao da sam dodao jos 500 kg tereta...
19
19

SMD vruæi zrak
Pozdrav ekipi. Trebala bi mi puhalica na vruci zrak poput ove bi mi trebala za varenje tanke plastike, ali problem je da mi je kabel izmedju stanice i puhalice prektarak. Trebao bi barem 1 - 1.5m...
2
2

System bus radio....?!
Jel ovo istina? Nemam kako probati...
13
13

Klije¹ta za krimpanje
Prodaja računala i kompjutera po akcijskim cijenama! Veliki izbor konfiguracija, laptopa, komponenti i ostale računalne opreme! Mogućnost narudžbe i dostave! Prodaja računala i kompjutera po...
8
8

X9C104
arduino ? Na e-radionici ga trenutno nema... GM
3
3

Istosmjerni motor - inercija
trebalo napravit nekakav sklop koji napon digne sekundu-dvije na 3-4 volta dok se motor ne pokrene.
10
10

Inrush current i relej
Vec sam bio pitao nesto slicno... opet... citam da prosjecno 750W PC napajanje ima inrush current i do 50A, pa je pitanje koliko bi pametno bilo spajati 6 napajanja na jedan 16A relej i paliti ih...
82
82

mjerenje SOH baterije sa ESR metrom
unutarnji otpor auto akumulatora? pozdrav
8
8

Punjac za akomulator
Pozdrav, kolegi popravljam neki stari punjac za akomulatore, uglavnom od 4 diode u ispravljacu je roknilo 3... Zamjenio sam to sve sa gretzom od 35A.. Sada je moje pitanje jel potrebno iza njega...
2
2

wifi power switch
Ovako nesto Ali kod nas? ima gdje?
2
2

LM 555
Dali je izvedivo napraviti treptajni izlaz sa ovim inegrircem? lsa on/off u trajanju 0,5sec on/0,5sec off i nakon toga stanje je off sve d krug?
3
3

LED i sjena
2
2

generator pare za peglu
Pozdrav, popravljam parnu peglu koja ima odvojen generator pare. ako je. Molim prijedlog....
8
8

Zamjena battery packa u panik lampi
Pozdrav grupi, Imam 3 Zemper panik lampe, stariji tip sa 6w fluo cijevima, u kojima bi tre bao zamijeniti dotrajale Ni-Cd battery packove. java sa 80 mA struje ( trickle charging ). Originalni battery...

Shema TV Elit L-2610D