Webkamera

Har kF6%pt en webkamera frE5%n Clas Ohlson. Den funkar nE5%gorlunda men det
lustiga E4%r att den hE5%ller sig med en bakgrund som E4%r ett foto av Ayers
Rock i Australien. Jag lyckas inte stE4%lla in kameran sE5% att hela
bilden kameran "ser" visas utan Ayers Rock flE4%mtar till hE4%r och var p=
E5%
bilden. NE5%gon som vet hur jag ska bli av med den oF6%nskade bilden

Re: Webkamera

Har köpt en webkamera från Clas Ohlson. Den funkar någorlunda men det
lustiga är att den håller sig med en bakgrund som är ett foto av Ayers
Rock i Australien. Jag lyckas inte ställa in kameran så att hela
bilden kameran "ser" visas utan Ayers Rock flämtar till här och var på
bilden. Någon som vet hur jag ska bli av med den oönskade bilden
""

Flytta tillbaka till Sverige eller vänd kameran så att Ayers Rock inte finns
med på bilden

Site Timeline