underhållsladdning - Ericsson 868

Underhållsladdas en Ericsson 868 om man låter (bil)-laddaren sitta i hela tiden? (d.v.s. om laddaren har ström hela tiden)

Reply to
JEP

Min 888 börjar ladda igen om det behövs när den är kopplad till vanlig laddare i vägguttaget. Jag vet inte om den underhållsladdar eller om den laddar upp till fullt, slutar ladda och låter telefonen gå ner till låg spännning för att börja ladda igen då MEN den stänger inte av sig med laddare ansluten i alla fall.

Hoppas det var svar på frågan.

/Patrik

Reply to
Patrik Törnkvist

"Patrik Törnkvist" skrev i meddelandet news:bvl5eh$459$ snipped-for-privacy@newstree.wise.edt.ericsson.se...

Tack så mycket för ditt svar Patrik! Då kan jag känna mig lugn! :)

hela

Reply to
JEP