tv schema

Tjena ! jag skulle behöva ett schema till en tv Mitsubishi 2152est. är det någon som har några tips på sökvägar? MVH p

Reply to
P.E

Dyker det inte upp förslag på en direktlänk , så är här några förslag att leta bland:

Repair tip:

Rysk språkövning

Kan det här va nå´t ?

Leifs sida:

Sidor för köp av manualer:

Köp ?

Här kanske finns något ?

Här en sida som jag inte förstår mig på. Någon kanske kan förklara ?

/Per-Åke

--
Remove "extra" in my e-mail
Reply to

"> Här en sida som jag inte förstår mig på.

Detta var förut en bra sida , men nu är det tydligen ett tillhåll för bilstereo-tjuvar. Ja , ni får ursäkta , men hur många koder till bilstereos behöver man egentligen om dan? Sidan är däremot ypperlig ifall man vill testa sitt antivirus-program :-)) M.a.o. , skit i den sidan , det finns bättre.

/Morgan

Reply to
Morgan

"Morgan" skrev i meddelandet news:wq7Hd.14609$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Dom ryska är inte dumma, där har jag hittat många bra, särskilt för Grundig. Undrar om tyska Grundig har sålt mycket på östeuropa förr innan dom bankade ner "die mauer" i Berlin?

--
Hälsningar från Hönö
Thomas Jensen

"Thomas Jensen" skrev i meddelandet news:GKXKd.15627$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

:-))

Grundig.

bankade

Svarar mig själv bara för jag har hittat en kanonsida! Kolla på

Thomas Jensen