TFT till PC

Jag har en skrotad laptop (Toshiba PAPS261EYX) med endast fungerande TFT kvar. Kan man på nåt sätt använda TFTn till en vanlig PC, typ flatscreen? Nån som har tips eller länkar?

Reply to
prw

"prw" skrev i meddelandet news:QW8ub.34037$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

tror frågan varit uppe tidigare, och vill minnas att det skulle vara otroligt mycket klydd för att få det att fungera. men hade själv gärna också lyckats göra mig en flat screen av en gammal laptop.

Lycka till!

Mvh Johan

Reply to
Johan Stenkilsson

"prw" skrev i meddelandet news:QW8ub.34037$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

http://130.236.229.26/?section=hard&project=vgalcd

Reply to
Hans Maaherra

"Hans Maaherra" skrev i meddelandet news:BSpxb.35616$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

flatscreen?

någon som testat det (förutom han med sidan klart) ?

Mvh Johan

Reply to
Johan Stenkilsson