Schema till Dell Nätadapter

Hej.

Jag söker schema till en Nätadapter till en Dell. Modellnumret är AA20031. Någon som mot förmodan har ett sådant? Tänkte modda om den från 100-240V till 12-14V om det är enkelt (ny lindning på trafon och byte av switchtransistor + kanske en extra drivtransistor eftersom strömmen ökar 10 ggr). I annat fall köper jag en 12V adapter på Clas O och tar bara anslutningssladden från den gamla adaptern.

LÖK

Reply to
Lars-Örjan Kling

"Lars-Örjan Kling" skrev i meddelandet news:hHK1b.20986$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

10

Clas O blir nog billigare, bättre och enklare...

--
Michael
Reply to