Reply to
Marcus Strömberg

Avmagnetisering kanske? Degauss.

Kjell

Reply to
Kjell Andersson

Reply to
Kjell Andersson

Behöver du inte en bil oxå ? Jag har en Lloyd som står här i ladan, förvisso så går den bara på en cylinder vid bra väderlek.

Reply to
Janne™

Janne=99 skrev:

kar

vare

=C4n

=E4r gammal

li

ra,

t var

n, f=F6rvisso s=E5

Reply to
Bo

Wed, 26 Jul 2006 09:38:00 +0000 skrev pbdelete:

Tro mig, jag är *inte* rätt person att hantera en lödkolv.

Några tips? Jag saknar bil och är ute efter något som ligger nära (helst i innerstan) buss- eller tunnelbaneförbindelser.

--

Marcus

m9370@abc.se
Reply to
Marcus Strömberg

Vilken Elgigant som helst...

--
John-Henri Eklund
mail@john-henri.nu

+Andrew wrote

Även jag skickade både 17" och 19" skärmar vid flytten, vill ingen i närheten ha så är ju fraktkostnaden för stor för att det ska vara värt att skicka dessvärre.

Synd bara att plattskärmar är typ sämre på allt jämfört med en bra CRT, det är väl egentligen bara platsbesparingen och mindre värme som är bättre.

Jag lär inte byta skärm hemma innan jag hittar nåt som är bättre än min

21" trinitron, och det tror jag aldrig kommer hända så länge TFT är allenarådande på plattskärmar, det finns en del nya tekniker runt hörnet som kanske kan ändra på det dock.