Nätadapter 230V/5V 2,5 A köpes

Hej

Min n=E4tadapter f=F6r min D-link router har pajat. Jag har s=F6kt med ljus och lykta efter en ers=E4ttning.

=C4r det n=E5gon som har en n=E4tadapter 220V/5V 2,5A till salu?

HX

Reply to
Herr Xon

kolla svaret i swnet.sys.ibm.pc

Demmpa
Reply to
Demmpa

Min nätadapter för min D-link router har pajat. Jag har sökt med ljus och lykta efter en ersättning.

Är det någon som har en nätadapter 220V/5V 2,5A till salu?

----------------------- Ang. den nätadaptern (använder en själv) så är jag fundersam. Vikten = tändsticksask , och storleken är min själ inte mycket större. Väggvårtor (T.E.:s uttryck) som lämnar 2.5A brukar vara rejäla klumpar. /Morgan

Reply to
Morgan

Det är skillnad på linjära med vanlig trafo och switchade. De switchade behöver mycket mindre trafo. Andra delar typ kondingar blir också mindre pga relativt höga switchfrekvenser (jämfört med 50 Hz). Steve

Reply to
Steve Dahlqvist

Ok. Tack. /Morgan

Reply to