mp3-spelare?

Hej!

Jag letar efter en mp3-spelare som jag kan köra ansluten till elektricitet samtidigt som jag spelar upp från den.

Har testat med en iRiver, men den låste gränssnittet till "USB connect" och det går inte att spela upp musik då.

Jag har inget krav på att den måste ladda via USB eller dyl.

Vad skall jag välja för spelare?

--
John-Henri Eklund
mail@john-henri.nu

Jag har en Meizu X6, den kan spela när man laddar den. För övrigt varken bättre eller sämre än nån annan.

/Per I

Reply to
Per I