Luxor 7064

HjE4%lp!

Min tv modell Luxor 7064 hE5%ller pE5% att ge upp.

NE4%r man startar den E4%r det enda man ser ett ljust vitt streck
horisontellt mitt pE5% rutan. Ljudet fungerar dock som det ska. HE4%ndig
som mE4%n E4%r bF6%rjar man banka pE5% den., isjE4%lva bankningsF6%gonblick=
et
brukar bilden visa sig, men fF6%rsvinner snabbt igen. MirakulF6%st
fungerar det efter ett tag om man bankat den "i rE4%'tt balans" och
bilden kommer tillbaka. Detta vill jag hE4%vda beror pE5% glapp
nE5%gonstans.

Jag tE4%nker utfF6%ra ett kirurgiskt ingrepp fF6%ratt E5%tgE4%rda problemet=
, men
eftersom jag inte har nE5%n aning om vart det sitter skulle jag vara
vE4%ldigt tacksam fF6%r tips och fF6%rslag, sE5% jag slipper lF6%da och byt=
a ut
allt.

Hoppas nE5%gon kan hjE4%lpa mig

MVH// Viktor Johansson