Luxor 6395 N-chassie

Hej! Har problem med en Luxor 6395. Det ska visst vara ett N-chassie. Bilden
har blivit för liten samt lite rödaktig. Det går att justera i servicemenyn
men jag lyckas inte spara inställningarna. Hur gör man? Hur sparas dessa
inställningar i tv:n? Minne med batteri?

Re: Luxor 6395 N-chassie

Då har jag fått till geometrin någorlunda... Man sparar med prog-knappen som
finns på originalfjärren. Tur att man har en sån. Den rödaktiga tonen har
jag dock inte blivit av med. Det syns mest i mörka bilder och det hjälper
inte att justera RGB-nivåedrna i servicemenyn. Tips?

Site Timeline