Köpes: Nokia fjärrkontroll

Söker en Nokia (TV) fjärrkontroll typ RCN 800. Någon som kan tipsa om var en sådan tingest kan inhandlas? Eller finns det någon i gruppen som har en till salu?

Ha de Owe R.

Reply to
Owe R.

"Owe R." skrev i meddelandet news:zfIwi.6242$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Kastat gamla tv soffan på tippen och kommit hem och konstaterat..... Aj f--n fjärren saknas eller......

XR(V)

Reply to
XR(V)

Dessvärre brukar fjärrkontroller vara av undermålig kvalitet och gå sönder efter några få år. Jag brukar köpa till en eller ett par extra fjärrkontroller när apparaten är ny så att de räcker till under hela livstiden av TV:n eller vad det nu gäller. Till min digitalbox har jag 3 st kontroller.

Når inte sugröret fram?

--
ÐIÇK

"Gud och soldaten vördar vi
när i tider av fara de står oss bi.
När faran är borta och fyllda är faten,
då glömma vi Gud och förakta soldaten."
Reply to
ÐIÇK

"Owe R." kvad:

Batteriet exploderade?

--
A noise annoys an oyster
Reply to

Ken skrev:

Var nykter n=E4r du ser p=E5 TV.

Reply to
Helge Bälte

Det är jag alltid. Kontrollerna blir utslitna på grund av undermålig kvalité. Somliga tappar sina i golvet.