Fjärrelände

Teknikmagasinet.se har två st som kan fixa detta. Verkar lovande. Men har ej testat ordentligt.

(när skaffar tillverkarna ett redigt fjärrstyrnings protokoll?? som kan kopplas till pc eller fristående inbyggnadssystem..)

6 fjärrkontroller på vardagsrumsbordet är ju rena snurren. Men så blir det med TV, VCR, DVD, dubbla digitalboxar och surroundsystem.

Hur rationaliserar man detta bäst?

--
A noise annoys an oyster
Reply to

Letar upp en gammal svart-vit TV på Myrorna utan fjärr och kastar ut resten?

--
Reply to: crister (at) minister (dot) com

EU-medborgare och V8-partist - "Rör inte mina V8-or".
Crister Sporrong

"Jana" skrev i meddelandet news:Gj2Jg.14735$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Det _blir_ komplicerat med multifjärr. Kanske lättare med ett soffbord med låda? /Morgan

Reply to
Morgan

"Jana" skrev i meddelandet news:Gj2Jg.14735$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Köp en tv + dvd/vhs kombo av samma märke = 1 fjärr om du har tur. ( tummar väl pä kvaliteten då kan jag tänka mig )

Reply to
Stefan westrin

"Jana" skrev i meddelandet news:Gj2Jg.14735$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Börja med att lägga undan fjärrkon till TV:n, den behövs ju inte!

Steg två är att avveckla VCR:en eftersom du ändå tröttnat på alla gamla filmer du har på VHS. Jag kan dock inte rekommendera att filmerna eldas upp, för det blir alldeles förskräckligt mycket rök när man eldar kassettband.

Steg tre är att svarva en fin skål för fjärrkona i alrot, då får du dessutom ett välbehövligt avbrott i det meningslösa TV-tittandet!

GLUDEN

Reply to
GLUDEN