En eloge Till Clas i Sjön

Jag köpte en sladdlös borrmaskin på Clas Ohlson för sex-sju år sen. Den har
skött sig klanderfritt sedan dess, den har varit med om diverse monteringar
och demonteringar av IKEA-möbler, bilreparationer, lite diverse
hemsnickerier, staketbyggen och reparering av altanen, men den senaste
månaden så tacklade batteriet av, och trots att man lät batteriet sitta i
laddaren hela natten så gick maskinen bara på halvfart. Borrmaskinen finns
inte med i Clas Ohlson-katalogen längre, så jag siktade in mig på att köpa
en helt ny borrmaskin. På vinst och förlust tog jag med mig batteriet till
Clas Ohlsons betjäningsdisk och frågade ifall dom hade nya såna, och
otroligt nog så hade dom det. 199 Kr kostade det, och dom tog dessutom hand
om det gamla för miljön. Inte illa!

--
Dan Altemyr
d a n . a l t e m y r (at) t e l i a . c o m

Site Timeline