DVD spelare

Är det någon som har bra erfarenhet av DVD spelare ej inspelbar eller komb med video vad skall man tänka på MVH Bert
Reply to
BD

"BD" skrev i meddelandet news:OV0%b.84058$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...

Hur långt är ett snöre sa du?

/Micke

Reply to
Micke

Det beror på vad du ska använda snöret till. Kanske ett rep passar bättre? Eller en vajer, tvättlina, tråd...

--
ulf johansson
Reply to

Tack för alla idiotiska svar

"Ulf Johanss> > "BD" skrev i meddelandet

Reply to
BD

Det blir så när man ställer en sådan intetsägande fråga. Ett tips är att tänka igenom din text först så att den blir tydbar.

Jag håller med om att frågan var en smula otydlig. Men det är väl ändå ganska klart att han frågade om någon har god (stor/ riklig) erfarenhet av DVD-spelare och att han inte är intresserad av inspelningsbara eller kombinerade DVD-spelare?

Reply to
Per Logdlund

Jag rekommenderar alla (som frågar mej) att köpa Pioneers produkter. Dom är bra byggda , stabila , snygga , logiska funktioner vad gäller handhavande , presterar bra resultat. Dessutom , OM dom nu skulle gå sönder , så har Pioneer en bra service.

Detta gäller i mycket andra fabrikat också , men inte på alla punkter.

Nu pratar jag alltså om vanliga konsument-produkter. Proffs-grejor finns det i mängder , men det är inget jag kommer i kontakt med.

/Morgan

Reply to
Morgan

Testa med att kompletter din fråga...

Men okej - köp den absolut billigaste dvd-spelaren du kan hitta, för antagligen har du inte en aning om vad div-x och dolby är. Samtliga spelare i "normal" prisklass är massproducerade, och kommer fungera i många år.

--
ulf johansson
Reply to

Falska avsändare ger jag inte mycket för eller vad säger du uffe???

"Ulf Johanss> > Tack för alla idiotiska svar

fungera

Reply to
BD

Förstår tyvärr inte vad du menar. Menar du att jag inte är den jag utger mig för?

--
ulf johansson
Reply to

Personen i fråga verkar mera vara ett troll, ignorera inläggen bara.

--
Reply to: crister (at) forpresident (dot) com

EU-medborgare.
Reply to
Crister Sporrong

NEEEEJ!

--
ulf johansson
Reply to

Det finns ett argument mot att köpa märkes-DVD eftersom de oftare är spärrade på olika sätt. Möjligen så är detta inte längre ett bekymmer men ......

Ex. Vissa Sony DVD vägrade CDR (tror inte det var problem med lasern)

Ex2. Pioneer spärrade vissa CDR för bränning eftersom man inte hade ett avtal med producenten av skivorna.

mvh /Bus

Reply to
Lars B Johansson

Reply to
B D

Ändrade du i epostaddressen först?

Jimi

Reply to
Jimi Hullegård

Tack jimi jag såg senare att ta bort fanns i adressen men vem tittar där MVH Bert

Reply to
B D

Köp en billig från tex netonnet, bra bild, tar allt, inget kopieringsskydd så jag kan köra över till VHS om så önskas, och eftersom den är så billig kan jag köpa en ny om nåt år.

HB

"Lars B Johansson" skrev i meddelandet news:c1nt07$hpl$ snipped-for-privacy@newstree.wise.edt.ericsson.se...

Reply to
HB