Digitalbox

Jag har skaffat en Nokia Mediamaster i dagarna och nu undrar jag hur vad jag väljer för leverantör. Jag tittade lite på Boxer och där får man ju betala för att fisa. Kortkostader, lång bindningstid och framförallt dyrt. Har ni något tips det finns bara en springa i den jag har. Är pirat kort något alternativ. Sedan förstår jag inte varför jag inte kommer åt dom fria digitalkanalerna 1, 2, 4 och SVT24 är allt jag kommer åt. Hans

Reply to
Hans

Får du in SVT 1, 2 och 24 samt TV4? Då borde du också hitta barnkanalen/kunskapskanalen, fler fria kanaler i marknätet finns inte. För jag antar att det är marknätet vi talar om (vanlig tv-antenn)? Boxer är här enda leveratör, du kan inte välja någon annan. Piratkort tror inte finns längre till Boxer, någon annan som vet?

Fredrik Östman

Reply to
Fredrik Östman

"Fredrik Östman" skrev i meddelandet news:EGdzd.125285$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...

Är det så illa att det inte finns någon annan leverantör än boxer för det digitala marknätet? Fungerar det men någon utlänsk leverantör? Anledningen att jag valde denna lösning var att den är ju mycket enkel att flytta till sommarhuset slippa parabol tjafset. Hans
Reply to
Hans

"Hans" skrev i meddelandet news: snipped-for-privacy@individual.net...

Give me a break...............................har du inte fattat vi är lurade.....

Pelle

Reply to
Pelle

Ja.Teracom distribuerar, Boxer paketerar och fakturerar.

Har du tänkt ta med boxen på semester? Vet faktiskt inte hur det är med kompatibiliteten.

Mvh Fredrik Östman

Reply to
Fredrik Östman

"Pelle" skrev i meddelandet news:EYwzd.125340$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...