Den du !

En dvärg satt i bastun på simhallen när en jätteneger kom in. Denna människa var utrustad med en "jätte....." och dvärgen satt bara och gapade. Negern tyckte det var pinsamt och tänkte:

- Ah va-fan jag kan väl presentera mig. Sagt och gjort, negern stegar fram mot dvärgen och presenterar sig:

-Turner Brown. Då svimmade dvärgen! Negern blev orolig, stänkte lite vatten i ansiktet på dvärgen som kvicknade till.

-Vad hände, sa negern, efter jag sagt mitt namn Turner Brown så svimmade du?

-Turner Brown, sa dvärgen, jag tyckte du sa turn around.

Reply to
Jan

"Jan" skrev i meddelandet news:4nbsc.46827$ snipped-for-privacy@nntpserver.swip.net...

människa

Sorry, blev felskickat

Reply to
Jan

"Jan" skrev i meddelandet news:Krbsc.46828$ snipped-for-privacy@nntpserver.swip.net...

nädå.. jag tyckte den var bra, haha.. /J - ha en bra dag

Reply to
Johan Stenkilsson