Def.Sagem ITD4410 Boxer

Finns det någon som vet var jag hittar felkoder, schema reservdelar et.c till denna Digitala mottagare för marknätet. Eller kanske någon kan ge ett servicetips,när man sätter i nätsladden blinkar standby-lysdioden och displayen visar något som liknar"inik",den reagerar varken på fjärrkontrollen eller på knapptryckningar på mottagaren,spänningarna från nätdelen verkar OK.

Reply to
Kjell

Har du väntat tillräckligt länge? Det har du troligen. Min tar 21 sekunder att boota igång till standbyeläge. Det kanske går att nollställa den om man håller in några knappar medan man stoppar in nätsladden? Jag misstänker att programvaran blivit korrupt.