Batteri till videokamera?

Har en gammal 8mm-kamera "Hitachi vm-e25" som samtliga batterier verkar vara helt kassa. Undra på det när de legat utan att användas i 10 år.

Frågan är var man får tag i batterier till videokameror idag och var de är billigast?

Jonas

Reply to
Jonas

vara

Till min Hitachi vm-h610e köpte jag dem hos clas ohlsson och de fungerade kanon.

Reply to
DataSpider

"DataSpider" skrev i meddelandet news:7C1Kb.6285$7U1.65633@amstwist00...

är

Dyrt med batterier. Lika bra att köpa en bättre beg dv-kamera istället=)

Reply to
Jonas

verkar

de

fungerade

Jag associerade till återladdningsbara batterier/accar som orginalet, förlåt.

Reply to
DataSpider