Är Creative Zen bra avseende brusnivå n?

Tänkte köpa en mp3-spelare, för min Sony Ericsson K610i (telefon) är oanvändbar för ljuduppspelning på grund av brusnivån. Därför undrar jag hur Creative Zen är vid mycket låg volym. Jag brukar lyssna på talböcker med mycket låg ljudnivå, ett bra sätt att varva ner när man skall sova. Jag har inga höga krav egentligen, men när talet nästan drunknar i bruset är det inte kul att lyssna.

GLUDEN

Reply to
GLUDEN

GLUDEN wrote in news: snipped-for-privacy@mid.individual.net:

Det är hela poängen. De skall lossna lätt så att den dyra enheten inte skadas om olyckan skulle vara framme.

--

Mvh

/RE
Reply to