Latest threads in Electronics (Swedish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Oljestänk på bil
Hej K=F6pte en bil idag. N=E4r jag kom hem tog jag av locket f=F6r oljebeh=E5llaren och gasade lite medan min bror hade sin hand =F6ver oljebeh=E5llaren och d=E5 fick han rej=E4lla oljest=E4nk =F6ver...
4
4

Hur länge ska en router hålla?
: fungera? /Danne
10
10

Router DIR120
Kan man koppla två datorer och skrivare tilll Router DIR120 som har olika system? (Windows Vista och XP) b/l
3
3

Riktat ljud
Hur funkar det? G=E5r det bygga n=E5tt sj=E4lv?

Tbordet dog :-C :-)
Tr=E5dl=F6s historia. Omkalibrering hj=E4lpte inte. Men n=E4r jag drog ur kontakten mellan mottagaren och datorn. s=E5 funkade en omkalibrering puh. Startade =E4ven om datorn f=F6re.
2
2

Dator för blida?
Windows har en del handkap hj=E4lp. Men kanske inte s=E5 mycket f=F6r blinda. Om man skall k=F6ra sk=E4rml=F6st, s=E5 =E4r vi alla blinda. Finns d= et n=E5gon l=F6sning f=F6r det?
3
3

USB 2.0 i gammal dator?
USB 2.0 i gammal dator? =C4r det s=E5 enkelt som att plugga in ett PCI- kort? Eller finns det systemkrav som hindrar.?
10
10

LA TROMBA TOTALE
10 Hz

Elcykel meck
Elcyklen k=F6r p=E5 36v. Funderade p=E5 att k=F6ra 24v ist=E4llet. Kontakten= till batteriet ser ut som en 220v kabel till dator. Snille blixt dra en + efter andra batteriet till mittstiftet, som inte...

REQ: Byggebeskrivelse og skjema for radio-scanner fra JostyKit?
Jeg ser etter byggebeskrivelse og skjema for en radio-scanner fra JostyKit. Jeg har ikke selv sett byggesettet, men s=E5 beskrivelsen for mange =E5r siden (begynnelsen av 1990-tallet). Jeg husker ikke...
3
3

Inbyggd torktrumlare
Tv=E4tt maskin med Inbyggd torktrumlare, hittar man inte i de stora eltjedjorna. Blev det inte bra?
8
8

www.QueryAtAll.com need your help!
Hi, is a new website on the net. It=92s online since march 08=92. The website utility is : it allow the users to search through 20 of the most popular search engines. They chose witch one they want to...

Tvättmaskin med ström i trumman.
Hej. Kanske inte r=E4tt grupp men n=E5gon h=E4r kanske har ett svar =E4nd=E5. Som subj. s=E4ger kan jag m=E4ta upp en sp=E4nning p=E5 ca 50V mellan=20 tv=E4ttmaskinens trumma och en vattenkran....
18
18

Snart inga körkort.
En p=E5litlig k=E4lla p=E5 V=E4gverket s=E4ger till Sm=E5landsposten att v= =E4gar med mittr=E4cke och viltst=E4ngsel kommer kunna r=E4knas som inh=E4gnat omr=E5de= , enligt EU-regler. Det skulle det...

Farad på par porten
Har hittat lite att m=E4ta farad p=E5 parallelporten. Via n=E5gra motst=E5nd= . Har inte hittat fungerande programm =E4nnu. N=E5gon som hittat? Exempel.
5
5