Latest threads in Electronics (Swedish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

kiss558 80Gb
Har den "index"? Hur hoppar man i en film(te.x 1h10min)?
2
2

TV Nokia 6363
Hej Någon som vet var man kan få tag på service manual till denna tv modell /jc
5
5

HP 1902 LCD avklippt kabel
Hej! Sitter med en HP L1902 med avklippt kabel och vet inte riktigt hur jag ska laga den. N=E5gon som vet hur jag ska g=F6ra f=F6r att laga den? (Vi hade inbrott och kontakten f=F6rsvann tillsammans...
1
1

nokia tv
Farsans nokia tv har lagt av och jag har lovat titta på den. Tror den är köpt 96-98 nånting 28" nicam. Har inte öppnat den än Bilden försvann plötsligt syns bara ett vitt streck i överkant...
1
1

Små kulörta minilampor till utomhusbelysning
Före jul köpte jag en fin ljusslinga för utomhusbruk med så kallade miniljus, miniglödlampor i färgerna rött, grönt, gult och blått. I dag skulle jag köpa några reservlampor att sätta in...
2
2

Nu ska vi jaga spöken...
En polare har snäöat in på att man kan höra röster från "andra sidan" om man ställer en radio på slumpvis vald frekvens. Hur får man den människan att fatta att de rösterna inte är...
13
13

Vilken VHS ersättare skall man köpa?
Vilken VHS ers=E4ttare skall man k=F6pa? H=E5rddisk i skadar inte. Sladd till datorn likas=E5.
18
18

Felgrupp kanske, hobby söker jag.
Hello. finns det nån Hobby grupp på usenet? Hittar inget annat en en norsk grupp som inte verkar så fantastiskt populär. Skulle behöva höra mig för angående ett RC Helikopter köp. /roger
2
2

Köpa RF-moduler i sverige?
Vart ska man vända sig? Ska det vara nödvändigt att importera? Detta gäller ett steg som heter RA30H0608M Har ni några tips? Tack på förhand. // Micke Mek
1
1

Bensinpump..
"Skar sönder slang till bensinpump" Nån som vet hur en pump reagerar på trasig slang?, säkerhetssystem osv.. Bensin är som sagt tämligen eldfarligt.
9
9

Problematisk laptop
inte alla komponenter gillar ;)
6
6

Och det utgick ett påbud om DVD-spelare ...
FAMILJEN har krävt att fadren skall köpa och installera en DVD-spelare. Vad skall den stackaren (dvs fadren) tänka på när han skall köpa den??? Den ca 10 år gamla TVn har 3 SCART-kontakter med...
23
23

Inga Trängselskatter - ixFiz4MGvp
Maila: Om din bil har varit i STHLM. ..../bompenger helst inte 1oy1gxJ046BfUt0oMXTVJnbgMACxSLWjGu5S9LqIS7cu3GgX2zfIohjqJ8t5WtlNG3JlCE8a5ek

Re: Trängsel - ltXQWMEP
Usenet Rulez skrev i meddelandet news:Xns97429852EF1B1Onanimasturberacum@38.119.97.2 ...: ./bompenger RfLLeZE4XtYdbjCMdE

Vision Magic T19DS
Har en Vision Magic T19DS LCD sk=E4rm som har sv=E5rt att komma ig=E5ng med bilden. Det kan ta 10 minuter innan jag har en fast bild. Under uppstartstiden blinkar den till n=E5gon g=E5ng med normalt...