Zywotno?cLCD TV z pod?wietlaniem CCF

Cześć. Ostatnio widziałem na grupie wątek o monitorach LCD z podświetlaniem LED/CCF. A ja mam trochę inne pytanie, jak to jest w przypadku telewizorów? Czy kupując telewizor np Sharpa 42" z podświetlaniem CCF można liczyć na bezawaryjną pracę? Nie spotkałem jak dotąd żadnych opini na ten temat.

Reply to
slawek7

slawek7 pisze:

Mozesz byc pewien ze podswietlanie przezyje sam monitor czy TV, moj LG32'' zaczyna po 3 latach uzywania pokazywac rozki w postaci zimnych lutow. prawdopodobnie bezolow i jak zrobi sie zimno trzeba bedzie szukac usterki na plycie.

Reply to
zenek