żywa ładowarka?

kupiłem ze 2 lata temu ładowarkę mw 8168 GS
co kilkanaście lub kilkadziesiąt minut słychać zgrzyt
próbowałem ją ściskać przeginać i dźwięk jest ten sam
czyli jakby pracującego plastiku, nie jest istotne czy
jest podłączona do prądu

śmieszne, ale prawdziwe i trochę denerwujące

Re: żywa ładowarka?
Mam MW 8988 w niej przez kilka dni po wyłączeniu z kontaktu lubi sobie
co jakiś czas kliknąć przekaźnik, widać zamontowani w niej jakiś całkiem
przyzwoitej jakości kondensator. Też na początku prowadziłem śledztwo co
to mi w szafce pstryka.

Re: żywa ładowarka?

    mam dwie takie i takie same efekty.
    taki sam dzwiek sie pojawia, jak w czasie ladowania... :)

--
Psychik

Site Timeline