Związki partnerskie - temat zastępczy - Page 2

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy

To brzmi prawie jak ... dyrektywa UE.

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy

Czego się tak wieszacie na tej Unii? :))
Ja tam np. bardzo lubię pewien owocowy soczek, najlepszy jest chyba z
karotki :)
(ATSD: - skoro marchewa jest owocem, to powinny nim też być seler i
pietruszka) :)) (w końcu szczwół plamisty, szalej jadowity, barszcz
Sosnowskiego, pietruszka, seler i marchewka, to bliska rodzina) :))
(Podobnie, jak pomidor i ziemniak, bliscy kuzyni... ale ćśś, jeszcze ktoś
uzna, że kartofel to też owoc, bo pomidor jest owocem rzeczywiście, do tego
jagodą.)
Dobra, jutro zobaczę, czy jest w sklepie moja ulubiona ryba lądowa (małże)
:))) Chociaż banany wolę raczej krzywe :)

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy
ze

Za jedyne 15 zyli możemy zostać szczęśliwymi posiadaczami gniazdowt
yku
http://www.nokaut.pl/pozostala-elektryka/gniazdo-z-uziemieniem-z-zabezpiecz
eniem-przed-dziecmi.html
Nie dość że żeńsko męskie to jeszcze z pełnym zabezpieczeniem
 antykoncepcyjnym. Trzeba donieść do Głównego Katechety Kraju żeb
y coś z tym zrobił.

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy

Są wtyki żeńskie i gniazda męskie.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy

Są też ... wtyczki.

Site Timeline