Związki partnerskie - temat zastępczy

Jestem w sklepie  z częściami elektronicznymi.
Przede mną kilka osób. Przysłuchuję się mimochodem ..

- Proszę złącze 9-pinowe.
- Które ?
- To, takie na kabelek.
- A..., męskie czy żeńskie ?
- ... czy ja wiem ... a jaka to różnica ?
- Jak Pan nie wie jaka to różnica to coś Pan za mężczyzna ?
- Co mi tu Pani imputuje. To moja sprawa jakiej jestem orientacji. Pani ma
mi sprzedać złącze 9-pinowe.
- Tak, ale które ? Męskie czy żeńskie. Nie da się wetknąć męskiego w męski.
- Co tam Pani wie ...

Ktoś się wtrąca :
- A w TV mówili, że już będzie można. Że ustawa będzie na to.
- Na co ?
- Że będą związki partnerskie. Czyli, że będzie można łączyć męskie z męskim
i żeńskie z żeńskim.
- O, to ja chcę takie właśnie złącze na  ...  kabelek.
- Niech Pan przyjdzie jak uchwalą ustawę.

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy
Po co udziwniać, jak nazwy już są. Zamiast tak zwane "męskie" mamy wtyk, a
zamiast "żeńskie" mamy gniazdo. Niebezpieczne napięcia dajemy zawsze na
gniazdo, a nie na wtyk, gdzie wystają bolce.

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy
...i pensje też masz małą...

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy
y wtyk, a
e na

A jak nie ma niebezpiecznego napięcia to dajemy jak chcemy i nazwy wtyk i
 gniazdo można psu pod ogon wetknąć.

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy

Na przykład gniazdo RS232 w PC ma (miało) kołki.
P.G.

Re: Związki partnerskie - temat zastępcz y

Wtyk to jest to co na przewodzie a gniazdo to co na obudowie. Wtyk może
być żeński a gniazdo męskie. Można też przyjąć jak w gniazdach SMA. Wtyk

"żeński" to wtyk RP-SMA.

Re: Związki partnerskie - temat zastępcz y
Wtyk

Za dawnych czasów, jak się jeszcze dużo na RS232 robiło, brakowało
często przejściówek MM lub FF. Zdarzało się poprosić kolegę o pedałka
lub lezbijkę małą lub dużą. I każdy wiedział o co chodzi.

Re: Związki partnerskie - temat zastępcz y
Wtyk

To już jest znaczący przejaw braku tolerancji dla homo-niewiadomo.
K.

Re: Związki partnerskie - temat zastępcz y

Powitanko,

Wrecz przeciwnie, to promowanie zbo..., znaczy sie Europejczykow
prawdziwych.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Związki partnerskie - temat zastępcz y

:)
K.

Re: Związki partnerskie - temat zastępcz y
Wtyk

Też staram się trzymać tej nomenklatury. Jednak niejasność może wystąpić

w przypadku połączenia kablowego, np. taki przedłużacz kabla antenowego
75Ohm do UKF - ma dwa wtyki, czy wtyk i gniazdo?
Jeśli wyobrazimy sobie gniazdo radiowe w ścianie, gniazdo w radiu, do
połączenia użyjemy kabla z dwoma wtyczkami - męską i żeńską. Każdą
wtykamy do odpowiedniego gniazda.
Ale jeśli od anteny idzie kabel, który jest zakończony wtykiem radiowym,
tyle że brakuje tego metra do urządzenia, to co? Do radia wtykamy wtyk,
a z drugiej strony łączymy ze sobą dwa wtyki - męski i żeński. Mogłoby
tak zostać, ale jak powiemy o przedłużaczu sieciowym (230V) - ma wtyk i
gniazdo, czy dwa wtyki? :)

--
Michał

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy

Bywają też bi-sexy ;)

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy
Hello Miroslaw,

Raczej pedofile, bo to duży z małą alba Duża z małym...

 RoMan
Re: Związki partnerskie - temat zastępczy

Ale to raczej termin niezależny, są pedofile hetero, są i homo przecież...

Re: Związki partnerskie - temat zastę pczy

Uważajcie, bo przyjdzie posłanka co się tak samo nazywa jak ja i zrobi z
Wami porządek :-)

Pozdrawiam,
Paweł

PS. Wszelka zbieżność nazwiska jest całkowicie przypadkowa. To nie moja
rodzina!

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy
Hello Paweł,

A przyznałbyś sie, gdyby była? :P

 RoMan
Re: Związki partnerskie - temat zastę pczy

Holy shit! Miałbym problem!
:-)

P.P.

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy

A także Apple MagSafe. Męska część jeszcze jak cie mogę, ale zeńska,
to jakby projektowana pod patronatem św. Kingi.

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy

Mnie to bardziej wygląda na równouprawnienie - wygląda to tak, że skoro ma
być jednakowo, to nie może być, aby tylko męskie wkładao się do żeńskiego,
ale i żeńskie da się włożyć do męskiego - pół-psitka(-i), pół-fiutek(-ki) :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/Apple_magsafe_tight.jpg
O tym mówimy?

Re: Związki partnerskie - temat zastępczy

A potem musisz napisac ze kabelek do zasilania komputera sklada sie z wtyku
i gniazda.
Wtyk wtykamy do gniazda w domu, ale gniazdo wtykamy do wtyku w komputerze
..