[ZOT] onet.pl

skoro już dyskutujemy o czytnikach i sprawach nie na temat to ja mam
pytanie... dlaczego w moim outlooku 50% postów na grupie jest niewidoczna?
korzystam z onet.pl, widzę, że na niusy.onet.pl są wszystkie, a już na
news.onet.pl połowy nie ma... 90% wątków zaczyna się od RE:... co jest do
cholery?

Re: [ZOT] onet.pl

http://ludzie.onet.pl/kluby/toa,badziewie-onet-pl,forum.html
K.

Re: [ZOT] onet.pl
Zacznij od siebie tj wymień badziewie zwane outlookiem na coś
działającego sprawnie np. http://www.mozilla.org/pl/thunderbird /
Korzystam z tego i nie zaobserwowałem na newsach w onecie braków w wątkach.

JanuszR

Re: [ZOT] onet.pl
On Fri, 26 Aug 2011 11:01:49 +0200, "identifikator: 20110701"

Onet to dno i bąbelki, zobacz n.p. gazetę.
--
Grzegorz Krukowski

Re: [ZOT] onet.pl
Grzegorz Krukowski denied rebel lies:

Ja używam news.onet.pl i nie zauważyłem, żebym tracił jakieś posty.

--
<:>    Roger, MoonWolf Out   <:>|Gods blesses MetallicA
(::)                        (::)|

Jakiś tydzień temu serwer gazety oderwał się na kilkadziesiąt godzin od
rzeczywistości i pokazywał tylko własną wizję Usenetu.

Re: [ZOT] onet.pl
Hello Jarosław,

Ale nadrobił i nawet dosłał brakujące posty...

Problem w tym, że nie bardzo jest gdzie się z newsami "przytulić".
Przez lata korzystałem z home.net.pl ale stwierdziłem, że nie będę
więcej płacił za to, żeby przy każdej awarii tłumaczyć bździągwie
przyjmujacej zgłoszenie, że to nie ma nic wspólnego z ciasteczkami,
przeglądarką i że na pewno mają coś takiego jak serwer news i nie
chodzi tu o najnowsze wiadomości, których mam szukać na wp.pl.

Re: [ZOT] onet.pl
On Fri, 26 Aug 2011 16:33:59 +0200, RoMan Mandziejewicz

Odpowiedź jest dość prosta - korzystać z programu który umożliwia
pobieranie newsów z wielu serwerów. Odkąd Agent nabawił się tej
umiejętności to neostrada, gazeta i home są razem niezawodne.
--
Grzegorz Krukowski

Re: [ZOT] onet.pl
Hello Grzegorz,

Tak przywykłem do TheBat! + MyGate, że nie mam ochoty tego zmieniać.
Poza tym - na samą myśl o przepisywaniu filtrów słabo mi się robi.

Re: [ZOT] onet.pl
On Fri, 26 Aug 2011 17:23:10 +0200, RoMan Mandziejewicz

Taaaak, Nietoperek uzależnia. Dość często jako lekarstwo jest polecany
Hamster - w nim scalisz wiadomości z wielu serwerów i wystawisz je dla
Nietoperka.
--
Grzegorz Krukowski

Re: [ZOT] onet.pl
Hello Grzegorz,

Dawno temu miałem hamstera - w pewnym momencie przestał działać z
newsami i nie znalazłem sposobu, żeby go do tego zmusić. Ale to już
jest tak NTG, że naprawdę szkoda marnować grupę na kolejną dyskusję
absolutnie nie na temat.

Re: [ZOT] onet.pl

Korzystam z news.icp.pl, działa dobrze.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

Jasne - ale to ma związek z kablówką, której używasz - nieprawdaż?

Re: [ZOT] onet.pl

Nie, nie ma związku. Używam od paru lat a kablówkę nie dość, że od kilku
miesięcy, to z zupełnie innej firmy.
Każdy może sobie założyć konto: http://newsportal.inea.pl/newuser.php

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

Trzeba zakładać konto?

$ telnet news.icp.pl 119
Trying 62.21.96.10...
Connected to news.icp.pl.
Escape character is '^]'.
200 news.icpnet.pl InterNetNews NNRP server INN 2.5.2 ready (posting ok)

Re: [ZOT] onet.pl

Ja mam założone. Ale może jednak faktycznie pozwala postować bez logowania,
nie sprawdzałem.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

Pisze, że pozwala, ale jednak nie pozwala.

Re: [ZOT] onet.pl
Hello Grzegorz,

Dzięki.