zostałem porażony - Page 7

Re: zostałem porażony
Nieeee. Ja z prowincji jestem :-)

Re: zostałem porażony

Legnica (faktycznie, teraz przyuważyłem, że nie z Warszawy piszesz), to
może być Małą Moskwą, tak była drzewiej z pewnego istotnego powodu
(który to powód obecnie już nie istnieje) określana, nie uznaję tego za
cokolwiek ujemnego; prowincja... słowo to nie ma dla mnie żadnego
ujemnego znaczenia, kolokwialnie oznacza li tylko, że to jest mała
miejscowość, czasem w pobliżu wielkiego miasta, a realnie - oznacza
jeden z rodzaju podziału administracyjnego, jako nazwę pewnej całości
tym podziałem określanej...
Co do mendostwa (pseudo)nauczycieli - są ludzie, ludziska, q.vy i
q.viska... Wspomniany przeze mnie był wyjątkową rurą.

--
Pająk chwat,
wszystkich brat!

Re: zostałem porażony

Ja też - jak zobaczyłem tabloidowy tytuł posta.
Nie popieram.

Mirek.

Re: zostałem porażony

aukcja fajna

elektryka prąd nie tyka:

http://www.youtube.com/watch?v=s4lulYPk8A8

Re: zostałemporażony

jakiś 10 latek zapewne...

Re: zostałemporażony

Wystarczy popatrzeć na niektóre konta ze statusem SS, bądź firmy...

Zasadniczo dla mnie jest to wskazanie żeby omijać takich biznesmenów
szerokim łukiem!

Włodek

Site Timeline