zostałem porażony - Page 2

Re: zostałem porażony
A na to jest jakaś terapia? ;-)
SP6STZ

Re: zostałem porażony

Kiedyś była, taka fajna, długa linijka :)
Wojtek

--
Nie każde piwo to Żywiec!
.... Na szczęście :)

Re: zostałem porażony
Szczytówka od wędki, piórnik drewniany... oj wpi... się nieraz dostało :-)
SP6STZ

Re: zostałem porażony

Za gadulstwo lub niechlujstwo była linijka ale za poważne przewinienia szło
się do pedagoga i dostawało reprymendę i do wypicia łyżkę tranu. Fuj.
Na ulicy gdy uczeń zaklął albo zachowywał się ordynarnie. Pierwszy lepszy
przechodzień mógł go za uszy poprowadzić do szkoły a tam już ucznia
odpowiednio naprostowywano.

Marek

Re: zostałem porażony

tylko przeszczep ;-)

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Re: zostałem porażony

http://wyborcza.pl/1,75477,7534117,Zle_wychowanie.html

Re: zostałem porażony

to on zrobił jakiś błąd?

Re: zostałem porażony
Tak. Wrzucił do działu elektrolityczne.

Sylwester Łazar
Re: zostałem porażony
Oby jeden... :-P
SP6STZ

Re: zostałem porażony

alesz skond
"Witam.dziś mam wspaniały komplet Kądensatorów,są nowe nigdy nie urzywane"

Re: zostałem porażony
Hello beznick,

Muk jeszcze napisać "kąplet", nieprawdasz? (aż palce bolą).

Re: zostałem porażony

I tacy stają się prezesami...

Marek

Re: zostałem porażony
A dzisiaj przypadkiem trafiłem na jakieś idiotele w telewizji, gdzie trzeba
było na planszy
wyszukać nazwy krajów i tam stało: WENGRY i AUSTRJA.

Re: zostałem porażony

Może to było podchwytliwe idiotele, w którym zaznaczenie tych
pozycji zaliczno jako odpowiedź błędną. Sprytny pomysł.

Re: zostałem porażony

Oby tak było.

Re: zostałem porażony

Oglądałem taki odcinek, nie pamiętam kiedy, nie pamiętam gdzie, chyba
trzeba było wyszukać zwierzeta... nie pamiętam. Ale pamiętam, że na
tablicy było "sóczka". Ktoś to podał i odpadł bez grosza.

--
Pająk chwat,
wszystkich brat!

Re: zostałem porażony

no zmienia o tyle, że co innego nie pisać ogonków a co innego pisać jak
wspomniana tutaj ofiara
systemu edukacji. Zresztą, zobaczcie jego inne aukcje, tam jest jeszcze
lepszy hardcore...

Za moich czasów jakoś nikt nie słyszał o "dysortografii", i jakby ktoś takie
coś wymyślił, to rzeczywiście linijeczką po łapach...
Chociaż, mój fizyk z podstawówki miał lepszy system - taką trzcinkę fajną.
Ta to dopiero "ciągnęła"... :)

Re: zostałem porażony

Przecież nie pytałem o różnicę między jednym a drugim, tylko o to, czy
świadomość koślawego (w ten czy inny sposób) pisania powoduje, że staje
się ono mniej koślawe.

Re: zostałem porażony

no nie, ale ogonki mniej koślawią :)

Re: zostaÂłem poraÂżony
In the darkest hour on Sun, 7 Feb 2010 04:37:30 +0100,

Jeśli już o koślawieniu mówimy to ustawiłbyś MIME.
http://www.grush.one.pl/mime

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
[ 10:06:37 user up 12343 days, 22:01,  1 user, load average: 0.09, 0.04, 0.59 ]