złączki dwóch płytek

czy w handlu istnieją jakieś elementy którymi można by złączać dość mocno,
ale żeby dało się rozłączać dwie płytki drukowane?
jaki patent byście zastosowali, żeby przymocować taki moduł:
http://www.propox.com/products/t_91.html do płytki, bez jego lutowania -
czyli z możliwościa wymiany?

Re: złączki dwóch płytek

Przecież sam sobie odpowiedziałeś, nawet zapodałeś fotę... Wpisz sobie pin
header do Google.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

Re: złączki dwóch płytek

Jak umieścisz takie piny na co najmniej dwóch krawędziach, to będzie
usztywnione. Poza tym są przecież śrubki i tulejki, stosowane od setek
lat...

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

[...]

Karmisz leniwego, bezmyślnego trolla.

 RoMan
Re: złączki dwóch płytek
to się popisałeś... może jeszcze ze 4 razy spróbuj...

Re: złączki dwóch płytek

zatrzymajmy się tu na chwilę... jak grupa radziła by potraktować te ataki
tego "spedalonego platformowego ścierwa" (to cytat)? no proszę podyskutujmy
na ten temat, zanim ja coś napiszę...

Re: złączki dwóch płytek

Zrób proste ćwiczenie. Ugnij nogi w kolanach, po czym gwałtownie wyprostuj,
tak żeby stopy oderwały się od podłogi. Powtórz to kilka razy. Udało się?
To podskakiwać już umiesz, więc weź duży rozbieg i wypier... w podskokach.

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: złączki dwóch płytek
widzę, że roman wygrał, o jej jak sromotnie przegrałem, mógł mnie wycwelić,
a ja nie skorzystałem... o jej... o jej... cała europa pewnie się zaperzy
jak to można nie dać się wycwelić przez romana pedała...

Re: złączki dwóch płytek
identyfikator: 20040501:

Mandziejevicz, ten stary polski tetryk, gej i komunista jest ściervem
i to viadomo od davna. Już sam fakt jego Elektrodziarstva móvi sam za
siebie. Nie przejmuj się vięc kolego, jestem z tobą. Jebać ełropę.

Re: złączki dwóch płytek
UBF%ytkownik Adam Wysocki napisaB3%:
 te ataki

O! Bajka o fokach...