Zlaczka 50 ohm

Poszukuje szybkozlaczki 50ohm (kabel H155) mimo ze w sumie nie bedzie
narazona na deszcz i snieg dobrze jakby byla odporna na warunki
atmosferyczne.
Czyli ogolnie cos jak np zlacze BNC ale w bardziej odpornym wykonaniu.
Potrzebuje detaliczne ilosci. Jak na razie znajduje zwykle typowe zlacza.
Jesli macie jakies namiary wdzieczny bede za info.

Re: Zlaczka 50 ohm

A czego ty oczekujesz ? SMA-RP gniazdo wtyk i juz masz do tego jakis
termokurcz i bedzie OK.

Re: Zlaczka 50 ohm
dyskusyjnych:kml1mq$svp$ snipped-for-privacy@speranza.aioe.org...

SMA to nie jest szybkozlaczka.
Pod tym pojeciem jak mnie uczono kryje sie cos co sie w mig zlaczy i
rozlaczy i tak wiele razy. Tak jak napisalem cos w rodzaju BNC tylko lepsze
i wytrzymalsze bo bedzie na dworze i czesto zlaczane i rozlaczane.
SMA sie kompletnie do tego nie nadaja.

Re: Zlaczka 50 ohm
On 2013-05-11 12:17, Gomez wrote:
(ciap)

http://www.dipol.com.pl/profesjonalny_wtyk_kompresyjny_bnc_pct-bnc-59_na_przewod_camset_E8293.htm

Co艣 takiego jak to?

W艂odek

Re: Zlaczka 50 ohm
http://www.dipol.com.pl/profesjonalny_wtyk_kompresyjny_bnc_pct-bnc-59_na_przewod_camset_E8293.htm

Tylko ze ta akurat zlaczka to jest na przewod 75Ohm niby bedzie Ok ale
tlumienie to bedzie mialo niezerowe.

BNC raczej na 50Ohm tez maja duze tlumienie ale jesli tobie to nie robi
roznicy
:):)

Re: Zlaczka 50 ohm
http://www.dipol.com.pl/profesjonalny_wtyk_kompresyjny_bnc_pct-bnc-59_na_przewod_camset_E8293.htm
Chodzilo mi o typ z艂acza/sposob zaciskania, konkretnego wykonania to ja
za Ciebie szukal nie bed臋 :p

W艂odek

Site Timeline