złącze w karcie GSM PCMCIA

Jakie oznaczenie może mieć złącze koncentryczne do anteny zewnętrznej w
karcie modemowej GSM (OPTION GT 3G QUAD PCMCIA), które ma średnicę
wewnętrzną 1,6 mm? Wygląda to podobnie jak MMCX ale wtyczka tego typu
nie pasuje - jest ciut za duża:
http://www.sotel.de/images/neueartikel/umtsanteplus.jpg- przykładowa
antena z tego typu wtyczką
http://www.poyntingdirect.co.za/pCAB-022/Adapter-Cable-for-OPTION-3G-Card.aspx
- przejściówka na coś normalnego (SMA?)
Nazywane jest to przez producenta "Miniature External Antenna
Connection" i wedle informacji znalezionych w sieci niby to własny
standard firmy Option ale nie chce mi się w to zbytnio wierzyć.
Chciałbym mieć możliwość podłączenia zewnętrznej anteny do tej karty bo
czasem mam potrzebę skorzystania z internetu w takim miejscu, że
wbudowana antena nie daje rady.
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Site Timeline