Złącze typu F

Witam

Może ktoś wie gdzie można kupić dobrej jakości złącza F na przewód
koncentryczny? Chodzi mi głównie o średnicę ok 7mm na przewód np. RG6U Cu
75. Na Allegro i w sklepach jest jakiś szajs praktycznie bez gwintu, co
powoduje że przewód wypada ze złączki.

Remek

Re: Złącze typu F

te z gwintem to jest szajs. Kup zaciskane. Sa drozsze, ale trzymaja
swietnie, obojetnie, czy przewod ma 6.9 czy 7.1mm, co sie zdarza.

Waldek

Re: Złącze typu F

Te teraz dostępne to jesr szajs. Mam kupione kilka lat temu z normalnym,
nieoszukanym gwintem i są bardzo dobre. Ja nie potrzebuję zaciskanych
jednorazówek, ale nakręcane.

Remek

Re: Złącze typu F

NajczEA%B6ciej problemem nie sB1% zB3%B1czki, tylko przewody o rF3%BFnyc=
B6%rednicach, mimo tego samego typu. Niestety co producent to inny
kabel.
RozwiB1%zanie zastEA%pcze - rozizolowaE6% wiEA%cej i nawinB1%E6 grubiej op=
lot na
izolacjEA%
(zgodnie z kierunkiem gwintu). NakrEA%ciE6% i zajB1%E6 siEA% przyjemniejsz=
ymi
tematami :)

pozdrawiam
 Robert

Re: Złącze typu F

Problemem są obecnie dostępne złączki, a nie przewody. Te nieliczne, które
mam z wcześniejszych zakupów mają gwint o głębokości ok. 1 mm, a te
"dzisiejsze" coś ok. 0,1 mm. I to jest prawdziwa przyczyna problemu.

Ja pytałem gdzie można kupić dobre złączki, a nie prosiłem o dobre rady.
Jeśli nie wiesz o co chodzi, to lepiej zajmij się przyjemniejszymi tematami
:)

Remek

Re: Złącze typu F

W Dipolu sprawdzałeś?

www.dipol.com.pl

yabba

Re: Złącze typu F

Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze. Po dokładniejszym przyjrzeniu się
wypada już gorzej:

http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_nakrecane_miedziane_niklowane_7_2_mm_E8009.htm

To samo gówno bez gwintu. Poza tym nie cierpię sklepów internetowych, które
nie podają jasno informacji o np. kosztach wysyłki, oraz adresu e-mail.

Mimo to dzięki za link.

Remek

Site Timeline