Zlacze szpilkowe - prad

Nie mogę znaleźć, jaki jest maksymalny prąd ciągły dla typowych szpilek złoconych (jak przy ide na płytach głównych) dla: a) złącze i gniazdo lutowane, b) złącze lutowane, gniazdo zaciskane (jak na kablach ide).

Reply to
Janko Muzykant

jak nie masz żadnych danych od producenta, to 1A na pin możesz założyć, że pójdzie. Niekoniecznie każdy pin w złączu (miałbym opor przed puszczeniem 40A przez złącze IDE), ale np. zasilanie 2.5" idzie po jednym pinie (500mA do 750mA ciągle, 1A w szczycie).

BTW: coś kiedyś wspominałeś o LCD... :)

Reply to
Marek Lewandowski

Muszę przepchać do 5A, obciążenie indukcyjne, chwilowe (10 sekund/minuta przerwy, ale trzeba założyć, że ktoś będzie się bawił i 10 minut non stop) i nie wiem, ile wsadzać tych szpil, a bardzo mi pasuje to łącze.

10 na biegun chyba wystarczy, będzie mechanicznie lepiej siedzieć. Ale byłbym spokojny, gdybym dostał jakieś dane :)

Jeżu kolczasty, no widzisz, leży na półce ''rzeczy pilne'' ;) Sorry, w poniedziałek wyślę.

Reply to
Janko Muzykant

Dnia Fri, 02 Mar 2007 14:39:21 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

:)

Reply to
badworm

spokojnie wystarczy.

eetam, nie pali się, po prostu do mnie poczta czasem nie dochodzi i wolę spytać... Ostatnio np. nie doszło cenne, acz paskudne zdjęcie portretowe i mnie ciągali... :P

Reply to
Marek Lewandowski

Jak to mówią pokemony - dzięks ;)

Reply to