Złącze płytka-płytka

Jakoś słabo mi wychodzi z guglarką w tym temacie, więc prośba o p
omoc.
Pojektuję ustrojstwo które będzie podzielone na moduły montowane na
zbiorczej, głównej PCB. Tak więc będą potrzebne komplety męski-
żeński.
Ilość pinów 100+,złącza proste(nie kątowe!!),montaż najchęt
niej
SMD,raster najchętniej 1.27mm. Między innymi będą przesyłane szyb
kie
sygnały LVDS, więc musi to być "porządne" złącze. Co w tym tema
cie
możecie doradzić?
No i gdzie takie coś bezproblemowo można zamówić?

Re: Złącze płytka-płytka

SAMTEC
http://www.samtec.com/highspeed/mezzanine_strips.aspx

Są do kupienia m.in. w Farnellu.

               http://dybkowski.net/

Re: Złącze płytka-płytka
 o pomoc.
e na
ski-żeński.
ętniej
szybkie
temacie

Dzięki za dobre chęci!!  Nie o to chodzi - patrz temat!!  Interesuje
mnie płytka-płytka, a nie płytka-kabel/taśma.
Aha!! Jakby ktoś z Kolegów coś znalazł, to raster może być nawe
poniżej 1mm.

Re: Złącze płytka-płytka

Adam dał Ci linka do złącz płytka-płytka. Na kabel tam nic nie ma. Ja
jeszcze dorzucę Major League Electronics:
http://mlelectronics.com/products/pcb-connectors/
Mimo że nie chwalą się tym nas stronie, to sprzedają bezpośrednio nawet
pojedyncze sztuki. Musisz tylko wysłać maila z zapytaniem. Warto, bo
cenowo wychodzi dużo taniej niż Samtec, a produkty mają podobne.
Kiedyś jeszcze zamawiałem małe ilości z 4uconnector, ale trzeba było
długo czekać na dostawę, czasami nawet 2 miesiące.

pzdr.
j.

Re: Złącze płytka-płytka
On 18 Lis, 23:24, Jacek Radzikowski
ba o pomoc.
ane na
ęski-żeński.
chętniej
e szybkie
m temacie
esuje
nawet
ma. Ja
cts/pcb-connectors/
io nawet
yło

Dzięki! Istotnie, Adam dał dobry namiar, pierwszy 'rzut oka' na pdf'a
był mylący.
Coby bardziej było jasne, podaję linka na obrazek tego co robię:

http://w100.wrzuta.pl/obraz/4xaxGwkcMPn/32-kanalowe_siano_a_d

Na górnej części PCB będą wjazdy analogowe, na dolnej sterowanie+
32
szeregowe kanały LVDS (480MHz)

Re: Złącze płytka-płytka
Electronics:http://mlelectronics.com/products/pcb-connectors/

Przy takich wymaganiach ja bym dał któreś z Samtecowych.

pzdr,
j.

Site Timeline