złącze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera? - Page 2

Re: z3?cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?

Dzięki, ale szukam IP, analogów jest sporo, ale ze znalezieniem IP mam
kłopot.... co do ceny, to praktrycznie nie gra roli:) ( żeby zawsze klienci
mówili że by chciał - nie ważne za ile:) ) . Dlatego chcę ip, bo to ma być
czeœciš systemu typu inteligentny dom - ekran dotykowy, podglšd kamer itp. Z
wpuszczeniem analoga do komputera jest trochę kłopot, system obsługuje ip i
usb.
pozdrawiam
michal

Re: z3?cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
Pomijając wszelkie kwestie związane z podłączeniem kamera w wizjerze ma
średni sens. Obraz będzie bardzo zdeformowany a obiektyw można zakleić gumą
do żucia. Ja przekonałem klientkę do kamery na suficie klatki schodowej.
Fakt, ze nie widać twarzy ale widać ile osób stoi i co mają w rękach.
Najważniejsze, że klientka jest zadowolona ze zmiany koncepcji. Sygnał z
kamery jest zmodulowany i wpuszczony w kabel od kablówki. Teraz może z
dowolnego telewizora zobaczyć kto dzwoni do drzwi. W sumie ma 3 kamery i
bardzo się sprawdzają.

PC

Re: z3?cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
BC%na zakleiC4%87 gumC4%8520%

Znajomy ma bar, postawiC5%82 widocznC4%85 kamerC4%99 na wprost wejC5%9B=
cia i dwie ukryte20%
na skos w dol w lewo i skos dol w prawo.20%
WchodzC4%85cy koleC5%9B, widzC4%85c kamerC4%99 podnosi lewC4%85 albo=
 prawC4%85 rC4%99kC4%99 do przodu, a gC5%82owC4%99
skrC4%99ca  lekko w lewo albo prawo i w dC3%B3C5%82, gdzie jest idealn=
ie nagrywany przez
boczne kamery.

Tak wiC4%99c dodatkowe, zamaskowane kamery majC4%85 duC5%BCy sens.

Ja natomiast zastanawiam siC4%99 nad takim rozwiC4%85zaniem:
klatka schodowa, ukryty aparat cyfrowy (tak z 5 Mpix)
i zdjC4%99cie kaC5%BCdemu, kto przechodzi, wyzwalane fotokomC3%B3rkC4%
85%.
Na szczC4%99C5%9Bcie oC5%9Bwietlenie jest wyzwalane czujkC4%85 ruchu,=
 wiC4%99c20%
nie ma potrzeby lampy.
MiaC5%82em kiedyC5%9B monitoring wizyjny, ale:
1) duC5%BCo C5%BCre prC4%85du, prC4%85d kosztuje
2) rozdzielczoC5%9BC4%87 PAL nie za bardzo pozwala na rozpoznanie twarz=

--20%
Patryk

Re: z3?cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
Hello Patryk,

Paranoję ciężko się leczy :(

Re: z3?cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?

No widzisz, takie czasy. RC3%B3C5%BCni siC4%99 krC4%99cC4%85. CoC5%9B=
 ginie, nie wiadomo
jak i kiedy.

--20%
Patryk

Re: z3?cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
To nie jest paranoja tylko desperacja. Mi na parkingu pod domem najpierw
ktoś porysował samochód, potem rozjechał skuter a w końcu go ukradli.
Oczywiście zero świadków itd. Mam autocasco ale na odszkodowanie za auto
czekałem 3 miesiące, za skuter mimo, ze go juz nie ma nie dostałem jeszcze
ani grosza. Wkurw..łem się i założyłem 2 kamery z rejestracją obrazu. Jedna
patrzy na duży obszar parkingu a druga tylko na mój sprzęt. Co dziwne to na
osiedlu jest 27 kamer i zawsze żadna nic nie zarejestrowała.

PC

Re: z3?cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
Obraz będzie bardzo zdeformowany a obiektyw można zakleić gumą

Klient ma to do siebie, że nie zawsze da się przekonać:) czasami, czy ma
sens czy nie, ma być, a później to już kwestia tego, czy zgodzi się na
koszty. Oczywiście zawsze w miarę możliuwości staram się mieć czyste
sumienie i mówić, delikatnie ujmując że to nie ma sensu:)
pozdrawiam
michał

Re: z3?cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?

Teraz pewnie wiele osób może to na swoich telewizorach obejrzeć :)
Co z wyciekaniem sygnału "na zewnątrz"?

e.

Re: z3?cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
entroper <entroper-pocztaonetpeel> nabazgrał:
Nic, co najwyzej korzystają wszyscy z tej własnie klatki.
--
Włodek

Re: złącze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
Przewód od głowicy z drukarki. Tylko przemyśl mocowanie, bo ono będzie
najsłabszym punktem.