Złącze miniPCIe

Witam,

Za nic w świecie nie mogę tego nigdzie znaleźć... Wie ktoś może gdzie można dostać złącze miniPCIe?

Za pomoc z góry dzięki.

Marcin

Reply to
Marcin Łukasik <..

Marcin Łukasik pisze:

W polsce tylko uwalony laptop jesli to 1-2 sztuki a jesli potrzebujesz duzo wiecej to zapraszam na priv.

Reply to
mt

mt pisze:

Ewentualnie mozesz kupic mikrotikowa przejsciowke PCI-e MiniPCIe .

Reply to
mt

mt pisze:

Chciałbym żeby to były tysiące sztuk, ale nie ma to nic wspólnego z biznesem ;) Chcę wlutować sobie złącze do netbooka, bo miejsce jest, scalak jest, złącza brak. A modem 3G by tam wlazł jak nic...

Masz takie przejściówki?

m.

Reply to
Marcin Łukasik <..