Złącze jednorzędowe zaciskane na taśm ie

Hej,

Kojarzycie może jak się nazywają (albo kto sprzedaje, produkuje)
jednorzędowe złącza zaciskane na kolorowe taśmy? Raster najlepiej w
okolicy 2,54. Coś podobnego do tego złącza:

http://img442.imageshack.us/i/dsc00453m.jpg
http://img710.imageshack.us/i/dsc00451jb.jpg

Re: Złącze jednorzędowe zaciskan e na taśmie

Unitra Unizet w-wa, nasadka np.: N-1610
http://www.unizet.com.pl/modules.php?name=Sklep&file=lista&grupa07%010402

a do kompletu podstawka np.: PK-1110
http://www.unizet.com.pl/modules.php?name=Sklep&file=lista&grupa07%010401
--
pzdr, j.r.

Re: Złącze jednorzędowe zaciskane na ta śmie

Dzięki.

Re: Złącze jednorzędowe zaciskan e na taśmie
to jest raster 2.54?

Re: Złącze jednorzędowe zaciskan e na taśmie
z tego co przymierzałem to pasuje do standardowych goldpinów oraz rastru
DIPĂłw
więc w/g mnie ma raster 2,54mm
--
pzdr, j.r.

Re: Złącze jednorzędowe zaciskane na ta śmie
identifikator: 20040501 przemówił ludzkim głosem:

Jak byś poświęcił parę minut na _samodzielne_ poszukiwania to byś
znalazł stronę producenta:
http://www.tomic.home.pl/zlacza_wielostykowe.htm

Wysłałem do nich prośbę o dane katalogowe. Na razie bez odzewu.

Re: Złącze jednorzędowe zaciskan e na taśmie

my na to mówimy (prawdopodobnie nieprawidłowo) "złącza philips", w każdym
razie jest to popularny standard (na pewno nie ograniczony do polskich
sklepów/producentów). Miej tylko na uwadze, że o ile piny "do wtyczki" są
w jednym rzędzie, o tyle "do płytki" są w zygzak, czasem są też dodatkowe
plastikowe bolce.

e.

Site Timeline