Złącze jednorzędowe zaciskane na taśm

Hej,

Kojarzycie może jak się nazywają (albo kto sprzedaje, produkuje) jednorzędowe złącza zaciskane na kolorowe taśmy? Raster najlepiej w okolicy 2,54. Coś podobnego do tego złącza:

Zbych

Unitra Unizet w-wa, nasadka np.: N-1610

a do kompletu podstawka np.: PK-1110

j.r.

W dniu 2010-11-17 21:14, j.r. pisze:

Reply to
Zbych

to jest raster 2.54?

Reply to
identifikator: 20040501

z tego co przymierzałem to pasuje do standardowych goldpinów oraz rastru DIPów więc w/g mnie ma raster 2,54mm

Reply to
j.r.

identifikator: 20040501 przemówił ludzkim głosem:

Jak byś poświęcił parę minut na _samodzielne_ poszukiwania to byś znalazł stronę producenta:

Wysłałem do nich prośbę o dane katalogowe. Na razie bez odzewu.

Reply to
Zbych

Użytkownik "Zbych" snipped-for-privacy@onet.pl napisał w wiadomości news:4ce3fa48$0$22806$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

my na to mówimy (prawdopodobnie nieprawidłowo) "złącza philips", w każdym razie jest to popularny standard (na pewno nie ograniczony do polskich sklepów/producentów). Miej tylko na uwadze, że o ile piny "do wtyczki" są w jednym rzędzie, o tyle "do płytki" są w zygzak, czasem są też dodatkowe plastikowe bolce.

e.