Złącza śrubowe 3 poziomowe

Poszukuję 3 piętrowych złączy ARK (terminal block) z rasterem 3.81 do
5.08mm - *ktokolwiek widział, ktokolwiek wie* gdzie w Polsce można takie
coś dostać :)
Dwu poziomowe znalazłem w TME i maritexie, ale 3...

--
Saper/nolin11
nolinno11_usun snipped-for-privacy@gmail.com

W www.wwelektronik.com.pl pytałeś?
Mają jeden problem - co ciekawsze złączki to na zamówienie, i to nie
kilka sztuk. Ale te popularne mogą mieć "od ręki". Generalnie proponuję
odpytać. Jak dwa lata temu szukałem dwupoziomowych rozłącznych na 5mm to
po paru tygodniach mogłem trochę mieć.
Ostatecznie zdecydowałem się jednak na 3.5mm jednopoziomowe, bardzo
sympatyczne. Tanio nie jest (chociaĹź taniej niĹź u Phoenixa), ale na
pewno dobrze (standardowe złączki 3.5mm certyfikowane na 11-13.5A w
zależności od normy, zamiast na 7-8A). Generalnie złączki klasy Tyco,
ale taniej.

Pozdrawiam

DD

Site Timeline