Zimna katoda a zasilacz.

Witam, lama jestem straszna w tych tematach wiec tutaj zapytam.
Wymyslilem sobie zeby wieczorami oswietlic akwarium zimnymi katodami. Sa
takei zestawy po dwie sztuki
http://www.allegro.pl/item892972104_revoltec_podwojna_niebieska_katoda_30_cm_gw_fv.html
I pojawia sie problem: jak toto zasilic? Mam jakis stary zasilacz od PC
w szyfladzie ale to chyba przerost formy nad trescia:) Czy zasilacz od
"czegos" (pewnie jakiegos modemu czy innego routera 12V - 1000mA/12VA)
będzie ok do tego?
Sorry za lamerskie pyatnie ale nie chcialbym spalic chalupy:)
--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Re: Zimna katoda a zasilacz.

Tam jest napisane: 8.8W/12V.
Więc jeśli ten zasilacz daje prąd stały i rzeczywiście może w sposób
ciągły dostarczać 1A to powinno wystarczyć.
pozdrawiam,
Andrzej

Re: Zimna katoda a zasilacz.
Piekne dzieki, dam znac czy sie udalo:)