ZigBee BitCloud ZDP Demo

Witam!
Mam pytanie dla tych, którzy bawili się SDK BitCloud od Atmela.
W pdfie zwany BitCloud Datascheet, jako jedną z przykładowych aplikacji
wymieniane jest ZDP Demo. Na stronie Meshnetics podobnie. JednakĹźe w
pdfie BitCloud Quick Start Guide juĹź nie jest wymieniane.
Nie ma tego w SDK od Atmela, ani na starym CD dołączonym do modułów
Meshnetics. Na stronie Atmela też nie umiałem znaleźć.
Google też jakieś niepomocne.

Pozostaje mi WSN demo, ale tam jest zrobiona tylko komunikacja
end_device -> koordynator, a chciałbym także z koordynatora do
end_device coś przesłać czasami.

Pozdrawiam!

Re: ZigBee BitCloud ZDP Demo

Zapomniałem pytania ;)