Zestaw uruchomieniowy - Page 2

Re: Zestaw uruchomieniowy

raczej nazywało, bo zegar w tym projekcie zatrzymał się w 2006 roku.

No chyba, że opiekun pakietu pominie jakieś "mało" istotne patche na gcc
i program zacznie się sypać (chyba w (przed)ostatnim ubuntu był taki myk).

--
przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,

Na 8.10 używałem, jakoś nie widziałem problemów. Może tylko w
specyficznych sytuacjach. Czujnym należy byc zawsze :D

Re: Zestaw uruchomieniowy
Chciałbym zacząć naukę programowania mikrokontrolerów,
najprawdopodobniej w c, jako, że ten język znam dość dobrze. Czy taki

Ja jak zwykle polecę STK500 od Atmela, to niby programator ale o rozsądnych
możliwościach, można programować HV więc nie ma problemu z Fuse Bits a na
dodatek są podstawki pod większość AVRów i wyprowadzone porty na zewnątrz,
na płytce switche i LEDy do obserwacji stanu portów czy jakbyś miał zestawa
uruchomieniowy.
Piotr

Re: Zestaw uruchomieniowy

Jeżeli już piszemy o oryginalnych DROGICH atmelowych starterkitach to
jeszcze lepszym, nowym rozwiązaniem jest STK600. To przy okazji chyba
jedyny na razie wspierany przez Atmela programator procków ATtiny10.
Inaczej się nie da (do czasu ;-)).