"Ośla łączka"

Czy warto nabyć zestaw "Ośla łączka..." w celu podszkolenia z elektroniki, czy może pojawiło się na rynku coś lepszego?

Skończyłem dawno temu techniku elektroniczne, ale z praktyką nie miało to nic wspólnego. Teraz mam wielką ochotę powrócić do tej dziedziny i hobbistycznie rozwijać się w tym kierunku od samego początku nastawiając się tylko na praktykę.

Reply to
Krzysiek

W dniu 14.11.2011 08:53, Krzysiek pisze:

Na

widziałem sporo różnych zestawów...

Reply to
Andrzej Lawa

W dniu 2011-11-14 09:03, Andrzej Lawa pisze:

masz chyba na myśli zestawy do samodzielnego montażu do indywidualnych zastosowań. Szukam raczej coś w stylu właśnie "oślej łączki", czyli skrótowe przejście przez elementy, obwody z ich omówieniem i nałożeniem nacisku na praktyczne wykonanie oraz analizę wniosków. Jeśli nie pojawiło się coś lepszego, to na to się zdecyduję.

Reply to
Krzysiek

W dniu 2011-11-14 08:53, Krzysiek pisze:

Czytałem kiedyś Oślą Łączkę, gdy była publikowana w Elektronice dla Wszystkich. Dość jasno i przyjemnie wszystko opisane, tak więc polecam. Nie wiem jak z elementami, itp, dołączonymi do zestawu, pewnie taniej wyjdzie sobie samemu skompletować z allegro. Na początek wystarczy płyta stykowa i garść elementów dyskretnych (wartych grosze). Później pewnie będziesz miał ochotę na mikokontrolery - najłatwiej chyba jest zacząć z AVR, w EdW też kiedyś był kurs, o ile dobrze pamiętam.

Pozdrawiam!

Reply to
Fox Mulder

W dniu 2011-11-14 09:55, Fox Mulder pisze:

Dokładnie, chce się douczyć podstaw elektroniki w celu późniejszej zabawy z mikrokontrolerami, a raczej bezproblemowego praktycznego wykonywania płytek z nimi. Pisałem już w C programy na mikrokontrolery, ale nie wiem jak zaprojektować obwody, które je wykorzysta.

Właśnie zamówiłem ten zestaw ("Ośla łączka").

Pozdrawiam!

Reply to
Krzysiek

W dniu 2011-11-14 11:39, Krzysiek pisze:

Zestaw przyszedł i spędziłem wczoraj nad nim cały wieczór. Z książeczki czyta się znacznie lepiej niż z pdfów. Polecam!!!

Reply to
Krzysiek

Użytkownik Krzysiek napisał: [..]

Tylko brakuje funkcji search jak książeczka gruba :)

Reply to
AlexY