Zestaw do prototypopwania uC

Czy ktoś z was zna, i mógłby się pochwalić, zestawem do prototypowania
mikrokontrolerów podobnym do tego:
http://www.mikroe.com/eng/products/view/421/uni-ds3-development-system /

Czyli z jednego źródła mam-płytę matkę, do której mogę dołożyć różnego
rodzaju kontrolery (może niekoniecznie należące do jednej rodziny)
oraz różnego rodzaju części dodatkowe?
--
Grzegorz Krukowski

Re: Zestaw do prototypopwania uC

Tzn. szukasz czegoś podobnego? Płyty bazowej i możliwych do dokupienia
płytek z różnymi procesorami? No to na przykład takie:
http://www.sklep.propox.com/index.php?d=katalog&k_id=5
czyli m.in.:
http://www.sklep.propox.com/index.php?d=produkt&id20%79
http://www.sklep.propox.com/index.php?d=produkt&id20%63