Zestaw do prototypopwania uC

Czy ktoś z was zna, i mógłby się pochwalić, zestawem do prototypowania mikrokontrolerów podobnym do tego:

Czyli z jednego źródła mam-płytę matkę, do której mogę dołożyć różnego rodzaju kontrolery (może niekoniecznie należące do jednej rodziny) oraz różnego rodzaju części dodatkowe?

Reply to
Grzegorz Krukowski

W dniu 2011-03-25 19:57 Grzegorz Krukowski napisał(a):

Tzn. szukasz czegoś podobnego? Płyty bazowej i możliwych do dokupienia płytek z różnymi procesorami? No to na przykład takie:

m.in.:
?d=produkt&id=2063

Reply to
Adam Dybkowski